Friday, April 1, 2011

Pindaan Kedua..

YES!
ALHAMDULILLAH!
LEGA!

Demikian adalah bait-bait yang aku lafazkan sebaik sahaja aku siap second draft project paper aku. Sakit memang sakit, letih memang letih tapi bila dah tengok benda alah ni siap, rasa berbaloi la jugak.

Actually pp aku dah kena review, redo dan reply (erk?) banyak kali dah. Demi memuaskan hati penyelia tercinta yang cukup terkenal dengan nilai ketelitian yang mencapai tahap intlektual yang cukup tinggi, dikerahkan juga minda dan tenaga untuk sentiasa cakna demi meningkatkan kualiti penulisan ILMIAH ku ini..huhu. Dengan berbekalkan semangat ILMU UNTUK BERJASA (jangan dengki buat yang tahu =p), aku teruskan perjalanan biarpun berdepan dengan ranjau berduri yang memeritkan.

Sebenarnya, aku dah extend 1 hari dari tarikh yang sepatutnya..hehe. Patutnya aku kena submit on 31st March 2011, namun disebabkan beberapa masalah teknikal dan EMOSIONAL, terpaksa aku tangguhkan dulu. Harap-harap penyelia yang ku sayangi bak ibuku sendiri masih sudi menerima buah tangan aku ni. Tidaklah mahu aku menjadi pekan yang menghampakan ibunya sehingga terbelahnya batu dan terangkup jua batu. Tidaklah jua aku mahu menjadi tanggang yang disumpah menjadi batu.

HAHAHA...dahla..aku dah start merepek..Sebenarnya nak lepas gian taip blog pasal dah habis buat pp..Sementara nak tunggu subuh, update 1 post pun apa salahnya. Ye tak? hehe. Kepada kawan-kawan seperjuangan, selamat berjaya. Aku sentiasa doakan keberjayaan kita bersama. Kepada kawan-kawan yang tak berjuang bersama, doakan kejayaan kami ye..

1 comment:

  1. tahniah..btw the best part is " ilmu untuk berjasa"..hahahhaha

    ReplyDelete